Hizmetletimiz

EVDE FİZİK TEDAVİ HİZMETLERİMİZ

Size Evde Fizik Tedavi Hizmeti verirken, sizin az yorulmanızı ve iyileşmeninin hızlı olmasını prensip edindik. Ücretsiz ilk seansta saptanacak tedavi planını sizi yormadan, maksimum fayda ile uyguluyoruz.

Nörolojik Rehabilitasyon

Nörolojik rehabilitasyon, rehabilitasyon sürecinin en uzun fakat sonuçlarının yüz güldürücü olduğu alanlardan biridir. Tedavi sürecinde fizyoterapistlerimiz ihtiyaç görülmesi halinde taşınabilir elektrik stimülasyon cihazı, akupunktur ve bantlama gibi destekleyici tedavi yöntemlerini ekleyerek egzersiz ve fizik tedavi programının daha etkili olmasını sağlar.

Günlük yaşam aktivitelerini gerçekleştiremeyen hastalarda tedavi programlarına erken başlanıldığı takdirde tedavinin sonunda hastanın günlük yaşam aktivitelerine ( tuvalet, banyo, yemek, yer değiştirme aktiviteleri ) tekrar dönebilmelerini bekleriz. Bu sabır isteyen bir süreçtir.

Fiziksel durumu daha iyi olan hastalarda sonuçlar olumludur ve tedavi süreci daha kısa sürmektedir.

Hizmet Verilen Hastalıklar:

İnme - Felç (Serebrovasküler hastalıklar)

Multipl skleroz (MS) Parkinson hastalığı

Beyin kanamaları

Yüz felci (Bell palsi) Omurilik yaralanmaları

Bel - Boyun fıtıkları

Periferik sinir yaralanmaları

Brakiyal pleksus

Epilepsi Polinöropati

Ortopedik Rehabilitasyon

Kırık, İmpingement Sendromu, Kalça Protezleri fizik tedavide en sık karşılaşılan rahatsızlıklardandır. Ortopedik vakalarda amaç hastanın eski fonksiyonuna %100 olarak geri dönebilmesidir. Tedavi süreci diğer rehabilitasyon programlarına göre daha kısa sürmektedir.

Evde fizik tedavi programlarında fizyoterapistlerimiz yumuşak doku mobilizasyonları, manuel terapi, kinezyolojik bantlama, kuvvetlendirme, germe gibi uygulamalarla tedavi programının sürecini hızlandırmaktadır.

Kırık

Spor yaralanmaları

Kalça, diz ve omuz protez öncesi ve sonrası

Ön çapraz bağ cerrahisi öncesi ve sonrası

Menisküs yaralanmaları

Donuk omuz

İmpingement Skolyoz

Kas, tendon, bağ ve sinir yaralanmaları sonrası

Ortez - Protez

Fibromiyalji Artritler (RA - AS - OA)

Pediatrik Rehabilitasyon

Doğuştan ya da sonradan oluşan Serebral Palsi, Spina Bifida gibi hastalıklarda evde fizik tedavi programının en büyük avantajı çocukların yabancı olmadıkları, kendi ortamlarında tedavilerini almalarıdır.

Evde fizik tedavi programında çocuk fizyoterapistlerimiz çocuklara oyun – tedavi yaklaşımıyla en etkin çözümü sunarlar. Terapistlerimiz bu yaklaşımla çocuğun sıkılma, korkma gibi tedaviyi geciktiren faktörleri minimuma indirmeyi hedeflemektedirler.

Serebral palsi

Spina bifida

Down sendromu

Kas hastalıkları (Distrofiler)